Hello UK - Reisverslag uit Sheffield, Verenigd Koninkrijk van Naomi Heijloo - WaarBenJij.nu Hello UK - Reisverslag uit Sheffield, Verenigd Koninkrijk van Naomi Heijloo - WaarBenJij.nu

Hello UK

Blijf op de hoogte en volg Naomi

19 September 2015 | Verenigd Koninkrijk, Sheffield

Hello!

Ik zit nu bijna een week in het zonnige Engeland en ik vermaak me prima! De algemene introductie zit erop en aankomende week staat Sheffield op z'n kop vanwege de Freshers week!

Deze week zijn me een aantal dingen opgevallen qua kleding die de Engelsen dragen. De afgelopen week was het weer goed, maar nu niet dat je zegt "Oooh wat is het warm". Nu heb ik verschillende Britten gezien, die rondlopen in alleen een t- shirt en korte broek, terwijl het nou niet bepaald hoog zomer hier is. Daarbij word je door de locals aangesproken met "love" aan het eind. Ik weet dat er veel mensen van me houden, maar zoveel nou ook weer niet!

Zoals gezegd heb ik een algemene introductie erop zitten, waarbij ik veel internationale studenten ontmoet heb. Erg leuk om zoveel verschillende mensen en culturen te ontmoeten! Ik heb me nog geen moment verveeld en heb nog maar een keer hoeven koken, omdat ik van maandag tot woensdag in de avonden met mijn zeer geliefde "schatjes" Bea en Richard ging uiteten. Gisteren in de middag eerst gezellig wat gedronken met een paar internationale studenten en in de avond hadden we een gezamenlijk welkoms diner, waarbij de keuken zich iets te veel had ingesteld op het grote aantal Aziaten. Pffff wat was het eten scherp, waarbij zelfs een meisje uit Vietnam het te scherp vond. Anyways, na het welkoms diner zijn we met alle studenten naar the HUBS gegaan, wat het studenten café van Sheffield hallam is. Als afsluiter was er een houseparty wat erg gezellig was! En vanavond? Dan is het mijn beurt met de houseparty..

Tot de volgende update

Veel liefs vanuit Engeland x!

  • 19 September 2015 - 15:43

    Rutger En Gery:

    Een goede en fijne eerste indruk dus, goed om te horen. Geniet ervan meis. XX

Tags: Sheffield

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigd Koninkrijk, Sheffield

Holiday

Bodrum

Recente Reisverslagen:

09 December 2015

Serieus?! 2 weken?!!

02 Oktober 2015

Non-stop ZON! Nederlands landschap ik mis je.

19 September 2015

Hello UK

30 Juli 2015

Alleen naar Turkije; I did it!
Naomi

Actief sinds 12 Juni 2015
Verslag gelezen: 375
Totaal aantal bezoekers 4141

Voorgaande reizen:

07 September 2018 - 07 September 2018

CUBA

15 September 2015 - 21 Januari 2016

Uitwisseling Sheffield

02 Oktober 2015 - 02 Oktober 2015

Non-stop Zon! Nederlands landschap; ik mis je!

30 Juni 2015 - 07 Juli 2015

Holiday

Landen bezocht: