Alleen naar Turkije; I did it! - Reisverslag uit Gumbet, Turkije van Naomi Heijloo - WaarBenJij.nu Alleen naar Turkije; I did it! - Reisverslag uit Gumbet, Turkije van Naomi Heijloo - WaarBenJij.nu

Alleen naar Turkije; I did it!

Door: Naomi Heijloo

Blijf op de hoogte en volg Naomi

30 Juli 2015 | Turkije, Gumbet

Twee opties waren er voor mij voorafgaand aan deze zomervakantie. Optie 1: Ik ga niet op vakantie. Optie 2: Ik ga, maar dan alleen.

Al vrij snel was ik eruit dat ik voor optie 2 ging, ik ben immers gewend om ''alleen'' op kamers te wonen, dus waarom niet alleen op vakantie?! Al vrij snel had ik een vakantie naar Turkije geboekt en wel naar Akyarlar-Bodrum. Een dag voor vertrek besefte ik nog niet goed dat ik echt alleen ging, maar dat besef kwam er heel eventjes toen ik alleen een kopje thee zat te drinken om 05.30 u op Schiphol.

Je hoort vaak dat je snel veel nieuwe mensen leert kennen wanneer je alleen op vakantie gaat. En ik kan niets anders zeggen dan dat dit voor de volle 100% klopt. Ik ben dan wel niet gaan backpacken , maar dit luxe paardje ging gewoon lekker een weekje naar een resort. (Niets mis mee, toch?!) Eenmaal bij het hotel aangekomen, kwam ik direct in contact met 'mede' Nederlanders. Eigenlijk ben ik vanaf moment 1 niet alleen geweest en heb ik veel leuke dingen gedaan en gezien. Het leukste was toch wel de avonden stappen in Gümbet met onbekenden, maar wat een schik en leuke avonden heb ik gehad zeg! Ik zou het iedereen aanraden om alleen op zo'n vakantie te gaan. Waar je ook heen gaat, het is een unieke ervaring.

Deze vakantie van slechts een week, is mijn voorproefje geweest op mijn uitwisseling naar Sheffield(UK). Al met al ben ik trots op mijzelf geweest dit gedaan heb! (En dat nog wel naar Turkije als blondine).